Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#54304
Hanne17
Osallistuja

Hyvää juhannusta tänne kaikille sitä sun tätä -ketjun seuraajille! Itse aion pysyä kaupungissa, täällä tämä koleus ei niin haittaa.viime viikonloppuna pääsin nauttimaan kesästä kukkeimmillaan, joten ihan hyvillä mielin olen vaikka juhannussäät noudattavat viime vuosien tyyliä.
Viikonlopulta haluan yhä vain hehkuttaa uimisen autuutta (jossain taisin jo niin tehdä). Vaikka vesi oli kylmää, oli järvessä polskiminen tällaiselle uinnin rakastajalle aivan kuin sairauden tunteiden pois huuhtomista. Hyvin onnellinen olen siitä, että tämän kesän koittaessa sain siirtyä potilaasta toipilaaksi. Saikulta töihin oalattua on välillä ramaissut kovastikin iltasella, mutta hyvältä on tuntunut myös työasioihin paneutuminen ja työkavereiden tapaaminen. Tavallinen arki on mieluista eikä ollenkaan tylsää.

Aurinkoa sateen lomaan ja edes saunan lämpöä toivotan kaikille! Kertokaapa joutessanne mitä herkkuja kuuluu juhannusaterioillenne, ja ovatko sairauden jälkeen muuttuneet.
T. Undine