Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#54414
Janne76
Osallistuja

Hyvää juhannusta kaikille ja kiitokset toivotteluista 🙂

Keskiviikkona veriarvot oli hyvät ja bilirubiini oli laskenut jo melkein normaalin rajoihin. Muutenkaan ei ollut verikokeissa huolestuttavaa. Ja lisäksi voin jopa erinomaisesti, olosuhteet huomioiden. Ruokahalua on ja mieli tekee puuhastella sitä sun tätä ja hommaa toki on.

No, toki tietysti väsyn helpommin kuin aiemmin, mutta tällä viikolla ei ole vielä tarvinnut päivänokosia ottaa, tosin on kaveri ollut käymässä ja päivät täynnä eri puuhia. Illalla on kyllä väsyttänyt siitäkin edestä.

Tetralysal-antibiootti menee alas nyt paremmin kun opin juomaan samassa yhteydessä riittävästi vettä tai mehua. Siinä on varoajat ruoan ja maitotuotteiden suhteen, joka aiheuttaa joitakin logistisia murheita ja tietysti ei voi nappailla suuhunpantavaa ihan milloin haluaa varoaikojen tienoilla. No sen kolmisen tuntia kestää kyllä vettä hörppimälläkin jos mieli tekee. Ja vettä onkin syytä juoda lämpimillä keleillä, lääkkeitten takia, suun kuivuuden vuoksi ja muutenkin.

Eilisen veriarvouutiset kyllä pelasti mun viikon. Toki tietysti päätös hoidoista tehdään maanantain verikokeiden perusteella, mutta toivottavasti ne ei ainakaan huonompaan suuntaan mene. Enkä usko että menevät.

Ja niin, eilen tietysti kuulin vielä senkin positiivisen, ettei mun maanantaina otetuissa lonkan ja keuhkojen röntgen-kuvissa ollut mitään, siis olivat normaaleja. Kuvattiin koska mulla oli lonkkakipuja taannoin.

Tässä tuli mieleen semmoinen juttu, että tuntuu siltä, kuin olisin viimeisen kuukauden aikana vanhentunut 10 vuotta.

En muista sanoinko, mutta mun hoitoni siis koostuu yhdistelmästä: fluorourasiili, oksaaliplatina ja panitumumabi. Toki kaverina sitten apuaineita, kortisonia jne..

Mökille ei päästä nyt jussiksi ja pääsen saunaankin vasta viikon päästä, sitten tuleekin 2 viikkoa täyteen ilman saunomista. Ihan hirveää. Saunon yleensä joka päivä.

Hyvää jussia kaikille.