Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#54774
Juse
Osallistuja

No se on moro,tänään tuli kolattua nurmikko ja auto pestyä keli ollut vaihtelevainen norjalaisen metsäkissan kanssa tässä körötellään koneella veikeä paketti ikää nyt 13kk.Juhannus mennä tupsahteli mökillä nuoremman tytön perheen sekä pojan perheen kanssa aatto oli vain juuttaan kylymä.Jospa se Kangasalan Ukon paketti löytyisi tuo postin touhu on höperöä vähentivät henkilöstöä ketku tempuin ja nyt sitten vuokratyövoimaa käyttävät.Meillä tosin posti kulkenut hyvin matkaa kaupunkiin on 11km mutta eipä passoo kehua suattaa joku päivä tehhä örvelit.Mulla on nuo paketti tilaukset ainakin toistaiseksi toiminut ja tietysti jos postiennekolla ottaa niin ei tule rahallista tappiota itse tosin olen maksanut verkkopankin kautta juttuni.Talon maalaus edessä seiniä puhistellut pitää vielä homepesuainetta käydä ostamassa niin suap viimosen piälle jotta näin se etenee eipä tässä muuta jatketaan toisel kertaa.

Juse