Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#54884
Myy79
Osallistuja

Helou kaikki!

Miska: joo, toki en tunne sua enkä muitakaan täällä, mutta osaat kyllä olla ainakin hauska ja kannustava.

Tosi kummalliselta toisaalta tuntuu kirjoitella täällä kasvottomana ihmisenä. Monista täällä mulla on jokin mielikuva syntynyt päähän 🙂 Hyvin täällä on saatu kasvottomuudesta huolimatta keskustelua aikaiseksi 🙂 Itse en ole mikään virtuaalimaailma ihminen. En ole edes facebookissa ja olen positiivisesti yllättynyt, että täällä on tullut niin hyviä keskusteluja. Itse en ole facebook tyyppiä, koska olen ihmisenä aito ja tunteet eivät aidosti välity mielestäni täällä netissä. Toki kirjoittamalla pystyy hyvin ilmaisemaan itseään, mutta eleet, ilmeet on mun mielestä tosi tärkeitä.
Toisaalta olen myös käynyt syöpäyhdistyksen vertaistukitapaamisissa kasvokkain tapaamassa ihmisiä, mutta siellä keskustelut eivät ole olleet näin hyviä kuin täällä. Hassua ja positiivisesti yllättävää!

Kangasalan ukko: Sen verran tiedän pirkanmaasta, että jos nimimerkkisi perusteella asut kangasalla, niin lähin posti on käsittääkseni kangasalan s-marketissa. Mihin lienee pakettisi jäänyt seikkailemaan? Kai posti on velvollinen maksamaan jonkun korvauksen siitä, että paketti on ollut omilla teillään? Itse ainakin kysyisin siitä.