Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#54934
Miska
Osallistuja

? Helou you Myy,

Jätitkö siitä hauskasta skorpionista ihan vaan tuosta noin sen ilkeyden pois. Hmh. Oikeastihan en ole ilkeä, ainakaan halua mistään hinnasta olla.
Minäkin luulen muodostaneeni vähintään jonkin utuisen kuvan täällä olevista, näistä mukavista ihmisistä, joita mieluusti nimittelisin jo kavereiksi. Nyt huomaan, että taidan ottaa kantaa kirjoitukseesi asia asialta, koska seuraavaksi olenkin jo samaa mieltä kanssasi hyvistä keskusteluista. Ja mikä minusta on hienointa, äkkinäisesti otetaan ”kynä käteen”, jos joku neuvoja kaipaa, niitähän tulee ja hyviä sittenkin! Minäkään en ole facebookissa, olin joskus vähän aikaa, muttei ole minun juttu. Tuli paljon kaikkea ja kun luonteeni on kantaaottavainen, en olisi ehtinyt/jaksanut tuota plarata. Sitten: aitous ja tunteet (ja hulluus, tyyliin ”hiukan hulluna on hyvä olla”) ovat minullekin tärkeitä, niin, ja ne eleetkin ja ilmeetkin paljon paljon kertovia. Meinasinkin tuossa jo sanoa, että mitä jos tulisit tuohon kioskille, minäkin tulisin hakemaan johonkin noista kahviloista tai ihan minullekin, olisi voitu livenä laittaa tämä maailma uusiksi. Mutta yhtäkkisesti arkistostani pumpsahti tieto, että sinähän oletkin Nääsvillessä. Vielä oma arvioni miksi vertaistukitapaamisissa keskustelut eivät olleet tämän vertaisia. Ajatukseni on, että vieraat ihmiset yxkax kasvokkain joukossa, liian jännitteellistä, monet vain miettivät antamaansa kuvaa… -Miska