Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#55464
Erna
Osallistuja

Hei taas…

Niin nää mun neuropatiat alkoi viimeisen hoitosyklin jälkeen ja pikkasen olin siinä ihmeissäni kun sitä ennen oli jalkapohjissa ollut muutaman kerran vastaavia oireita, jotka loppuivat muutaman päivän kestettyään. Nythän kipuja on kokoajan. Niin näistä lääkityksistä… Olin siis ehtinyt jo työterveyden ja pomon kanssa sopimaan, että palaan töihin huhtikuun alussa kun mun sytot loppuivat maaliskuun lopulla. No ensimmäisten työvuorojen jälkeen oli olo kuin hakatulla kun jokainen askel tuntui siltä, että oli kuin kävelisi lasinsirpaleiden päällä… Hoida siinä sitten sairaita potilaita. No ei kun äkkiä lääkityksiä… Ensin pienellä annoksella Gabrionia ja pikkuhiljaa annosnostoa ja ja ja ja kunnes kipupolin kautta nyt sitten tämä lääkitys. Nyt tuntuu työntekokin hyvältä kun ei tarvi kokoajan noitua päässään omia kipuja vaikka pienestihän niitä on koko ajan nytkin. Siitä Lyricasta sen verran, että mä en sitä halunnut… Se kun useat laittaa ihan kuutamolle ja mun pitää töissä pystyä ajatteleen 100% ja olla muutenkin skarppina… Että näin. Voimia kaikille omien pulmiensa kanssa, joita on elämäänsä syövän myötä saanut! Ja ihanaa kun tänne voi purkaa itseään ihmisille, joilla on sama sairaus kuin itsellä. Kiitos kun olette olemassa.