Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#55704
kesanto
Osallistuja

Hei kaikille,kummasti nuo ajatukset alkaa enemmän pyörimään tämän taudin ympärillä kun hoitopivä lähestyy,maanantaina viides hoito,aika hyvin olen nykyiset hoidot kestänyt,jalkaoireita tulee pillereitä nyt nekin kerennyt vähän palautumaan kun oli kahdenviikon pilleritauko ,se johtui siitä et viikko sitten oli haimaholkin vaihto se kuuluu nykyisin joka kesän ohjelmaan,mut se on pientä tämän kaiken muun rinnalla.Elämänkumppanini muistisairaus tuottaa harmeja enemmänkin,suurin niistä tällähetkellä on kun joutuu luopumaan ajokortista, ymmärrän sen et vaaratilanteita tulee olen sen itsekin huomannut et ajo ei ole enään samanlaista kuin ennen joten oman ja toisten turvallisuuden kannalta on parempi et ei aja. Tästä omasta taudista olen pystynyt olemaan jopa päiviä et ei kokoajan mielessä,on vissiin niin paljon kaikkea muuta.ihmettelen tässä miksikään ihmisen mieli on rakennettu tälläiseksi,minulla ainakin tahtoo toi ajatus liian usein mennä sinne huonoimman vaihtoehdon puolelle,välillä joutuu tekemään ajatustyötä aika paljon et pääsee sinne aurinkoisemmalle puolelle ……..Suuret kiitokset ja paljon pieniä kiitoksia teille Miska ja kumppanit et jaksatte tukea