Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#55764
Janne76
Osallistuja

Myy, mielipiteensä kullakin, epäilin itsekin ensin että näinköhän viitsin edes katsoa. Mutta kun tosiaan paljastui että koomikko kertoo ihan tosi tapauksesta, niin katsoin kokonaan. Minusta tuo oli oikein hyvä ja melkein itketti välillä ainakin minua.

Itse olen huomannut tulleeni hieman herkkänahkaiseksi tän asian suhteen, kaveri pisti hieman pahan läpän ja pahoitin mieleni, onneksi kaveri tajusi virheensä välittömästi ja pyyteli anteeksi. Tässä kohtaa oli sitä huonoa huumoria.

Mutta uskon, että huumori voi olla tavallaan ihan hyväkin asia käsitellä syöpää, etenkin tuo videon tapaus, kun tosiaan siinä oli kuolemassa olevasta nuoresta kysymys. Onneksi siinä kävi hyvin.

Enkä ota pahalla. Tulipahan linkattua kun sattui sopivasti. Minä tykkäsin. Eri asia jos toi video olisi ollut ihan vitsiä, totta se tarina taustalla on.

Tänään olen yrittänyt ottaa levon kannalta. Mutta tuli kuitenkin lähdettyä kirpputorille ja kahdessa kaupassakin käytiin hakemassa ruohotrimmeriin osia ja veneen korjauksen viimeistelyyn tarpeita. Olin aika naatti, mutta kun tukala olo helpotti vähitellen ja kipulääke tehosi, on ihan hyvä fiilis.