Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#56144
Janne76
Osallistuja

Hei Saukko, hienoa että päätit kirjoitella tänne. Tietenkään en ole unohtanut sinua ja etsiskelen edelleen niitä suosittamiasi kirjojakin. Siinäkin pitää säästää, joten odottelen että löytyy käytettynä 🙂

Mullahan on ”huonosti erilaistunut adenokarsinooma”, minkälainen tulos sulla tuli patologiasta? Kai ne jotain koepaloja otti?

Sun kokemuksesi ja tarinasi on ollut rohkaiseva minulle.

Minulla menee edelleen ihan hyvin. Olen menettänyt aika paljon rasvaa, kun rasva ei tunnu vieläkään oikein imeytyvän, mikä on valitettavaa. Toivotaan että maksa fiksaantuu ja alkaa taas rasvakin imeytymään.

Olen hyvin jaksanut puuhastella monenlaista. Välillä väsyttää, mutta minkäs teet. Nyt on varmaan tuo kortisoni taas valvottanut tai onhan siinä ollut muitakin syitä. Viime yönä heräilin kuivan suun takia hörppäämään vettä vähän väliä. Tuo oksikodoni varmaan eniten suuta kuivattaa. Pitänee nyt tutkia sen annostusta, kun en nyt niin kivulloinen ole ollut.

Olisi kiva löytää joku, jonka patologin lausunnossa on ollut samanlaisia viitteitä kuin minulla ja kuulla sitten että mitenkä on hoidot toimineet. Mutta kaikki syövät on erilaisia, ei sille vaan mitään voi.

1.8 olisi TT-kuvaus, mutta yritän siirtää sitä. Minusta sen kanssa ei kannata hätäillä. Voi tulla huonoja päätöksiä. 4. hoitokerta ehtisi juuri päättyä ennen kuvausta, odottelisin mieluummin vielä yhden tai kaksi hoitokertaa ennen kuvausta.