Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#56274
Janne76
Osallistuja

Heippa kaikille. Terveisiä sairaalasta, eli ihan normihoitosykliä tässä aloitellaan.

Eiliset labrat näytti tosi hyvältä, olen tyytyväinen. Bilirubiini 25 ja AFOS oli jotain 350 kantturoissa. CRP ei ole ollutkaan noin alhaalla todella pitkään aikaan (11).

Saukko, kiitti numeroista ja tiedoista. Minä taidankin soitella ja Colorekseen liityin jo.

Kirjoista puheen ollen, niin pyrin yleensä itse ostamaan itselleni ne kirjat jotka kiinnostaa. Keräilen kirjoja. Tosin nyt tämän sairauden johdosta harkitsen elämäni ensimmäistä kertaa että myisin kirjakokoelmani. Ja taidan ehkä tehdäkin niin, mutta aivan järkyttävä vaiva listata kaikki kirjat! Ilman listaa pitäisi myydä jollekin trokarille könttänä.. Lisäraha ei ole pahitteeksi ja voisin sen rahan käyttää itseni ja muitten hemmotteluun tai mielenkiintoisiin asioihin muuten vaan (haha.. laskujen maksuun!) 🙂

Mutta nyt mulla on siis tosi hyvä fiilis. Vieläkin puuhailen liikaa ja sen ajoittain huomaa. Välillä tuntuu että meinaan nukahtaa paikalleni. Pitäisi rauhoittua välillä päiväksi pariksi ihan sisähommiin vain.

Erna, kiitos kokemuksesi jakamisesta. Mulla on samankokoinen möllykkä tuossa umpisuolen päässä, mutta toki mulla on siis levinneisyys hirveän paha. RAS villigeeni löytyy, joten panitumumabia tässä ”nautiskellaan”.

Toivottavasti ei tuu pahasti ainakaan noita neuropaattisia kipuja tai oireita. Osaisitko kuvailla niitä? Että tunnistaisin alkavat oireet?

Kömpelyyttä on ehkä hieman enemmän kuin ennen ja kädet vapisee helpommin, mutta oma osuutensa on häiriintyneellä ravinnon imeytymisellä, kortisonilla ja muutenkin lääkkeillä.

Tuumiskelin, että olisi varmaan eniten hyötyä jälkipolville ja vertaisille, jos kirjoittaisin koko tarinani johonkin blogiin. Mitä olette mieltä? Onko ehdotuksia paikasta? Ajattelin kirjoitella ihan kaikkine labra-arvoineen päivineen tarinaa, just sellaista tietoa mitä olisin itse eniten kaivannut.