Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#56934
Janne76
Osallistuja

Kyllä se mun lääkäri tuon painonlaskun on noteerannut. Kuten sanoin niin nyt tutkitaan clostridium, sitten kattellaan varmaan ravintoterapeutin kanssa asioita jne. Mutta siis sitä varsinaista syytä ei ole selvillä. Tämä rasvaripulihan rauhoittui pois ja nyt palasi jälleen. Mutta paino on laskenut silläkin aikaa kun ”tuotokset” on olleet kiinteähköjä mutta kelluvia ja vaaleita.

Huomenna annan ulostenäytteen. Käyn hakemassa nutridrinkkejä sun muuta.

Multa kyllä varmaan kannattaisi myös tutkia noita vitamiinitasoja. Mutta aina kun tapaan lekurin, niin olen jotenkin paremmin voiva. Mutta nyt lääkäri varmaan säätää hieman tuota fluorourasiilia alemmaksi, koska epäilee sitä syyksi siihen, ettei ravinto oikein sula/imeydy.

Eipä taas auta muu kuin odotella.

Mitenkäs Nealla menee?

Mulla oli ihan pirun pitkä päivä tänään, auto vaihdettiin ja oli koiratreeniä yms. Jäi syömiset huonolle yms. Nyt kyllä huomaa että oli pitkä päivä. Jo päivällä piti ottaa Oxynormia kun alkoi koskemaan ylävatsa-selkä-seudulle, siis tyypillisiä mun syöpäkipuja, maksarasitusta tai mitä hittoa lieneekään kun erityisesti on raskaampi päivä. Toisen oxynormin jouduin ottamaan illansuussa, kotiin tultiin vasta joskus kymmeneltä.

Mutta kaikenkaikkiaan edelleen sanoisin voivani ihan hyvin. Viime yönä kyllä heräilin vessaan useaan otteeseen. Nyt alkaa olemaan huomattavasti enemmän ilmavaivoja, ns ”uskallan pieraista”, jonka toivon merkitsevän sitä että alkaa tilanne korjaantumaan. Muisteltiin tuossa että viimeksi kun tää ripuli alkoi korjaantumaan, oli hieman samat oireet.

Yksi virhe mulla on se, että en ole pitänyt oirepäiväkirjaa. Oletteko muut pitäneet? Sen avulla on parempi seurata mitä jokin asia vaikutti tai oli vaikuttamatta.