Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#57364
Myy79
Osallistuja

Heippa kanaemo ja kesanto!

Juu, kyllä se syöpä on hyvä käsitellä ja ainakin omalla kohdalla puhuminen syövästä syöpää sairastaneiden kanssa on ollut myös tärkeää. Lisäksi tuo uusiutumisen pelko on pitänyt käsitellä mielessä. Olen puhunut siitä paljon ja ammattiauttajan kanssa keskustelu on ollut hyödyllistä. Hän on sanonut, että totta kai tunteita tulee ja ne ovat yksilöllisiä, mutta se pelko ei saisi ottaa liikaa valtaa elämässä. Siihen ei siis saisi jäädä jumiin. Omalla kohdallani tuo pelko on hävinnyt oikeastaan kokonaan. Toki olen paljon sitä käsitellyt. Kirjoittanut tänne palstalle ajatuksiani ja tunteitani.

Olen nyt kiitollinen, että olen terve, ainakin toistaiseksi terve tästä sairaudesta. Lisäksi minulla on unelmia ja haaveita, joita tavoitella. Sekin on mielestäni hyvä. Kun kohtaa elämän rajallisuuden sairauden kautta niin sitä katoaa elämästä kaikki epäolennainen ja nousee esille tärkeät asiat. Toivon sinulle kanaemo kovasti voimia!
Kesanto: totta , tämä palsta on kovasti hiljentynyt ja se on harmi. Onneksi olen saanut käydä täällä antoisia keskusteluja monien kanssa.