Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#57744
Kaarina
Osallistuja

Hei Erna ja kaikki muut!
Kyllä löytyy Primperan ja Granisetron muiden muassa ja Primperania otinkin, kunnes luin käyttöohjeesta että 5pv tiputuksen jälkeen vain saa ottaa ja sillälailla on tuossa kirjasessakin, johon noi Capecitabineiden ottamiset on merkitty. Tosin se tablettihoitaja puhui paljon ja vaikka sanoi ettei tarvitse kirjoittaa ylös (mulla on tapana tehdä muistiinpanoja) niin sen kummempia ohjeita en saanut. Osastolle soittaessani sain kuitenkin käsityksen, että niitä vois edelleen ottaa. Suositteli kuitenkin sitä Temestaa, mutta se on kolmio-lääke.
Ennen seuraavaa tiputusta on lääkärin vastaanotto – tuliskohan silloin tarkempia ohjeita.
On ko teille muille ollut ohjeena, että voi pidempään käyttää ?
Nea! Tsemppiä sulle, odottavan aika on pitkä! Mun tyttären anopilta leikattiin paksunsuolen syöpä, joka oli niin lähellä peräsuolta, ettei saatu kokonaan pois. Siitä on 10 vuotta eikä ole uusinut. Ja nykyään on vielä paremmat myrkyt. Kiitos noista lääketiedoista – kysyn niistä siltä lekurilta.
Hanna, mulle syöpälääkäri sanoi kirjaimellisesti ”että jotain on voinut päästä karkuun” ja suositteli ehdottomasti tiputus+solunsalpaajahoitoa.
Vielä oon vähän pihalla tämän keljun sairauden kanssa!