Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#57774
Erna
Osallistuja

Juu… Voi olla, että noilla onkologeilla on vähän eri käypähoidot ns. nuorempaa väestöä varten. En tiiä… Mutta ainakin sairaanhoitopiireittäin kontrollit vaihtelee melkoisesti. Itse näin onkologin hoidon aloituspalaverissa ja toisen kerran sitten hoitojen ja ct-kuvauksen ja labrojen jälkeen. Hoitojen aikana näin vaan päiväsairaalan hoitajia. Sit täällä meillä on 1. puoli vuotis kontrollissa pelkkä CEA ja sitten 2. kontrollissa, vuosi sytojen loppumisesta taas se CEA ja ct-kuvat.. No ei kai sillä väliä oo, milloin tehään miräkin, pääasia on, että tutkitaan säännöllisesti..
Ai juu… Mä allergisoiduin sit niihin Lyricoihinkin.. Ja nyt oon ensi viikkoon taas pelkkien Tramalien varassa. Huoh. Ensi viikolla siis on soittoaika kipupolille, että jos se viisas pää siellä keksisi jotain pillereitä näihin mun neupatioihin. Toivottavasti keksii. Ei sitte taas miuta mulla tällä erää. Yritetään kaikki vaan jaksaa ja voida niin hyvin kuin vaan on mahdollista. Erna