Keskustelut Forums Yleistä syövästä Suolistosyöpä Vastaa viestiketjuun: Suolistosyöpä

#57984
Erna
Osallistuja

Hei ystävä ja muut.
Todellakin olet kyllä ystävä isolla ykkösellä. Itse kun pohdin, että hätääntyikö/välittittikö kukaan ystävistäni noin paljon, että otti asioista selvää puolestani tuolla tavalla… No ei todellakaan.. Yksi läheisimmistäni oli vaan takana päin sanonut, että jos mulle käy huonosti, saavat muutkin ottaa vastuuta minusta… Hohhoijaa… Olin aktiivihoitojen parissa ja tuo kun korviini kulkeutui järkytyin kyllä melkoisesti… No se siitä. Minulla alkoi nyt vapaat, jee… Mä siis asun virallisesti isomman kaupungin keskustassa, mutta olen nyt jo yhtäsoittoa (siitä kun sain tyttöni täysi-ikäiseksi) eli 5 vuotta asunut käytännössä pienessö sähköistetyssä kuivanmaan mummonmökissä mökkipaikkakunnallani, mä kun oon täällä siis töissäkin… Tein aikanaan elämänlaatua koskevia valintoja, eikä oo kaduttanut:) Mutta tänään siis kotiin kaupunkiin pyykkäilemään ja viettämään sosiaalista elämää ystävieni kanssa. Mukavaa syksyistä vkl kaikille:)