Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#58341
Kaarina
Osallistuja

Hei foorumilaiset
Olen lukenut teidän viestejä siitä asti kun pääsin sairaalasta elokuun alkupuolella ja paljon tietoa olen täältä saanut, kun tämä tieto paksunsuolen syövästä putosi kuin kirkkaalta taivaalta. Todella mukava kuulla, että tällä hetkellä terveen paperit on monella ja toivon, että jälkioireetkin häipyvät. Tietoinen olen toki minäkin, että peikko kurkkii olan takana jatkossakin. Todella ikävää, että sinulle Kesanto tuli murhe lähimmäisen muistisairaudesta, toivottavasti hänellä kuitenkin elämänilo säilyy. Anoppini aikoinaan unohti kaikki ikävät asiat taudin edetessä ja iloitsi kaikista pienistäkin asioista.
Mulla oli viime viikko eka lääkkeetön ja melkein ilman oireita (kädet vähän pisteli kylmässä). Lääkäri kertoi tiistaina, että Xelox-hoitoa annetaankin nyt vain 4 x, kun tutkimusten mukaan saadaan sama tulos kuin pidemmällä hoidolla (kerroin tämän tuolla toisellakin foorumilla). Toivottavasti en ole koekaniini. Vaikka kai sellainen pitäisi kertoa potilaalle, jos pistetään johonkin vertailuryhmään.
Hyvää oloa ja jatkoa kaikille – t. Kaarina