Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#58761
Myy79
Osallistuja

Syysterveiset Kesanto!

Juu, mustakin on hyvä antaa itselleen aikaa toipua hoidoista ym. Mehän ollaan kaikki kuitenkin ihmisiä, joilla on tunteet ja ne menevät omaa rataansa. Itsellekin tuli kovat hermosäryt hoitojen jälkeen ja ekassa kontrollissa sitten sain noritren- kipulääkkeen hermosärkyihin, joka kyllä helpotti ja vei kovimman kivun pois. Suru on ollut nyt välillä raskasta ja synkkiäkin ajatuksia on tullut, joista olen puhunut ammattiauttajille. Kuulemma kuuluu asiaan, että sairauden aiheuttamassa kriisissä tunteet tulevat hyvin voimakkaina, mutta kuulemma hyvä, että olen asioistani puhunut ja hakenut apua. Mutta onneksi mulla on unelmia, joiden toteuttaminen varmasti pikku hiljaa sumentaa syövän mukanaan tuoman henkisen ja fyysisen kärsimyksen 🙂 Itsellä sellainen fiilis, että en halua kuitenkaan jäädä jumiin tämän syövän kanssa vaan päästä elämään taas kiinni. Hoitojen aikanahan mulla ei juuri ollutkaan kipuja vaan ne tulivat vasta hoitojen jälkeen. Itsellä on kyllä olo, että fyysisesti on välillä raato vielä, mutta kyllä kunto on pikku hiljaa vahvistunut. Annan itselleni kuitenkin aikaa ja jos asiat vaivaavat niin hyvä puhua jollekin ja mulla on ollut hyvä vertaistukihenkilö syöpäyhdistyksellä.

Värikästä syksyä kaikille!