Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#60191
kesanto
Osallistuja

Heippa Efeso
Hyvä et löysit tänne,tämä on yksi tapa purkaa pahaa oloa,ahdistava ajatus et yksin kotona näitä pohtii !
Jos heti alussa sanotaan et uusiutumisriski on iso,asia pyörii varmaan vielä enemmän mielessä

Olisi varmaan ensiarvoisen tärkeitä mennä ulos ovesta jos menis vaikka sitä ammattiauttajaa tapaamaan tulisi lähdettyä ulos,minulla ei kemiat oikein kohdanneet kyseisen henkilön kanssa,nyt varmaan jos menis vois tilanne olla toinen .
Minä olen saanut paljon apuja täältä kanssakulkijoilta, kiitos teille kun jaksatte jakaa ajatuksia,minusta tämä on sitä et kun jotain antaa jotain myös saa!

Tuo on kans lisätressi kun sukset menee ristiin ystävien kanssa,siitäkin kokemuksia matkan varrella.
Tätä palstaa seuranneet ja kommentoineet ihmiset on muodostunut melko tärkeiksi ,melkein kun tuntisi muutenkin kuin näin koneen välityksellä,
toivon et tuo patti osottautuu harmittomaksi,tänne vaan päätä tyhjentämään aina kun siltä tuntuu.

KIITOS sinulle Myy 79 kun jaksat olla niin positiivinen ja kannustava kuullaan!