Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#60281
kesanto
Osallistuja

Huomenta kaikille,Minulla menossa myös siivous kausi,lähes koko aikuisikäni olen ollut hamsteri,mitään ei voi heittää pois kun voi myöhemmin tarvita.
Olemme mieheni kanssa myös aikamoisia keräiliöitä,nyt on ajatukseni kokonaan muuttunut, kierrätyskeskuksesta hakivat paljon tavaraa,roskiin on mennyt paljon ja vielä on paljon mistä pitää päästä eroon,haluan tilaa ympärilleni ja siivouksen helpommaksi.

Tuosta uusiutumisriskistä, minulle sanottiin aiemmin et ei tarvi olla huolissaan,reilu vuosi sen jälkeen olin taas leikkauspöydällä nyt lääkäri sanoi että jos on kysymys jääneestä on tilanne parempi,näin itse ajatellen itse pitäisin sitä jääneenä koska merkkarit laski tosi hitaasti eka hoitojen aikana.
Ajattelin seuraavalla kerralla kysyä lääkäriltä kummasta oli kysymys? Mutta kysymättä jäi kun taas uusi lääkäri,en okei osannut kysyä mitään,lääkäri sanoi nyt näyttää tosi hyvältä,unohda tämä ja yritä elää normaalielämää.

Nyt olen ajatellut tuli mitä tuli yritän olla ajattelematta, vähän silti jännittää seuraavat kontrollit.

Nautitaan tästä päivästä ja toistaiseksi maassa olevasta lumesta. P.s minun puolesta lunta ei tarttis ollenkaan.