Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#60381
Hanne17
Osallistuja

Kiinnostavaa tämä siivousinto! Minäkin siivosin mm vaatehuoneen, vein vaatteita kierrätykseen hoitojen aikaan jne. Ylipäätään nopeita päätöksiä, kun en galua junnata asioissa. Olen mm vaihtamassa asuntoa, piti sitä vielä miettiä mutta yhtäkkiä aloin toimia. Kaikki päätökseni eivät mene ehkä ihan putkeen, mutta tuntuu hyvältä elää tässä ja nyt. Haluaisin elää täyttä elämää niin, että välillä huomaan olevani kärsimätön ns terveiden kanssa. Itse en ole terve, vaan toipilas, kuoleman koskettama, siitä kosketuksesta hauras. Jotenkin tätä elämän suunnittelua kyllä muokkaa se, että jo ennen syöpää elämä heitteli minulle erilaisia kierrepalloja. Nyt tulevaisuuteen en täysin luota, vaikka olenkin alkanut taas suunnitella ja haaveillakin. Kovin pitkälle en kuitenkaan suunnittele, muuta kuin asunnon oston ja töiden kautta.
Taidanpa lähiaikoina keskittyä kodin rakentamiseen. Luksusta ei tarvitse olla, vaan riittää, että saan rauhallisen tyyssijan. Ja niin vähin kamoin kun mahdollista taloustavaran osalta, mutta jotain kaunista, jotain muistoihin liittyvää säilytän.
Elämä jatkuu siis syövän jälkeen, mutta varsin toisenlaisena kuin ennen pimeää vuotta.