Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#60411
Salamatkustaja
Osallistuja

Hei kaikki!

Minulla ihan samanlainen efekti: Siivoan ja käyn läpi kotia ja yritän päästä eroon kaikesta turhasta tavarasta! Annan pois, myyn netissä, heitän roskikseen…Aloitin tämän heti syövän jälkeen. Se antaa vapauttavan tunteen. Muutama päivä sitten päätin jopa nopeuttaa tahtia, ja vanhin tyttäreni antoi minulle netistä löytyneen ohjeen: maanantaina pääse eroon yhdestä tavarasta, tiistaina kahdesta, keskiviikkona kolmesta jne. Toimii ja tuntuu hyvältä. Mieheni kotiin tullessaan katsoo pelokkaana ympärilleen, mikä rompe on saanut lähtöpassit 🙂

Ja henkisestä tilasta: Minun tilanteeni on hyvä, uusiutumismahdollisuuteni vain kymmenisen prosenttia. Tänään olin kuuden kuukauden välein otettavissa verikokeissa, -röntgenissä ja -ultrassa. Noin nelikymppinen sairaanhoitajamies, joka otti verikoetta, uteli vähän sairaudestani, minkä jälkeen piteli kättäni ja aloitti lempeällä äänellä: ”Kun eurooppalainen menee Afrikkaan safarille, hän on koko ajan varuillaan, villieläimet ympärillä voivat hyökätä. Mutta kun hän palaa takaisin Eurooppaan, leijona on jäänyt Afrikkaan. Älä pelkää.” Tarina jatkui vielä pitkään ja muuttui aika metafyysiseksikin -hah hah- mutta en liikutukseltani oikein pystynyt seuraamaan sitä. Palasin kuitenkin kotiin hyvällä mielellä tuon lämpimän ihmisen ansiosta. Hänellä oli niin hyvä tahto, hellä katse ja hellät sanat. Tulokset saan ensi viikolla. Odotan niitä pelotta.