Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#60631
Myy79
Osallistuja

Hei Miska ja muut!

Voi olla, että joillekin sopii tuo laistaminen kontrolleista ja nettiyhteys on riittävä, mutta itse pidän tärkeänä ihmisten ( lääkärin ja potilaan) välistä kohtaamista. Gynekologisessa syövässä tietysti toi ultraaminen on myös tärkeää eli mun mielestä nettiyhteys ei olisi riittävä . Itse olen nyt kontrolleissa törmännyt sellaiseen asiaan, että kaikkien lääkäreitten kanssa ei juttu lähde kulkemaan ja vaikka olisi kysyttävää, niin ei saa selkeää vastausta. Jonkun toisen lääkärin kanssa taas juttu kulkee ja saa paremmin ymmärrettäviä vastauksia. Se on minusta surullista ja rasittavaakin kun hoitosuhde on noin persoonakohtaista. Toisaalta voisi sähköpostilla saada hyvinkin selkeän vastauksen kysymykseen. Mene ja tiedä!

Tällaisessa kontrollitilanteessa kun saattaa pää olla täynnä kysymyksiä kaaoksenomaisesti niin minusta olisi tärkeää, että juttu kulkee hoitavan henkilön kanssa. Se olisi ehdottoman tärkeää. Totta on, että maailma liikkuu, mutta kaikessa ei välttämättä hyvään suuntaan.

Tuli vielä mieleen, että mitä hyviä asioita syöpä on tuonut mun elämään. Ainakin sen, että hyvinvointi ja terveys on mulle nyt tosi tärkeitä arvoja. Henkinen ja fyysinen hyvinvointi. Täällä meilläpäin paistaa nyt aurinko ja toivon aurinkoisiakin hetkiä myös kaikille muillekin täällä !