Keskustelut Forums Yleistä syövästä Pääntyhjennystä Vastaa viestiketjuun: Pääntyhjennystä

#60921
kiiukka2012
Osallistuja

Moikka kaikille ja hyvää Itsenäisyyspäivää.Mie olen täällä ihan uusi,sain rintasyöpädiagnoosin 30.11,oli muuten syntymäpäiväni.Se oli tietty hirveä järkytys,mulla on oikeassa rinnassa kaksi pientä pesäkettä,toinen 6 mm ja toinen 11 mm.Sain muutaman minuutin puhelinajan kirurgille,hän sanoi,että koko rinta poistetaan,olisin halunnutkin kokopoiston,vaikka siellä olisi ollut herneen kokoinen patti.Mie pelkään nukutusta ja leikkausta hirveesti,olen jo vanha eukko,64v,mutta minua ei ole leikattu,kuin aivan pienenä.Pojan perheelle sain kerrottua ja tietysti mies tietää.Minua painaa yksi asia aivan kamalasti,mun äiti täytti kesällä 90 vuotta,en voi missään nimessä kertoa,että mullaon tämä tauti,mutta en voi myöskään kadota noin vain.Meillä on aina ollut läheiset välit,äiti asuu palvelutalossa.Tämän tekee vaikeaksi se,että käyn muutaman kerran viikossa katsomassa äitiä ja soitan joka päivä kaksi kertaa,aamulla puoli kymmenen maissa ja iltapäivällä puoli neljän maissa.En ole vielä keksinyt miten hoidan puhelut,kyllä se varmaan leikkauspäivänä on vaikeaa.Minua pelottaa kaikki tässä jutussa,mutta niin on varmaan teitä kaikkia pelottanut.