Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#61841
Juse
Osallistuja

Hei Hanne17,tuon glaukooman huomaaminen ajoissa antaa aina hyvät mahdollisuudet hoidon onnistumiseen ja suositus on että paineet olisi alle 20.Toivotaan että isälläsikin on onni myötä koska tämähän on pitkälle ehtineenä sokeuttava sairaus ja hoito hankalampaa, lääkkeet/lääke on 100% korvattavia omavastuun ylittävältä osalta.Mullakin tuo vatsan toiminta vaihtelee ja ennalleen tulee tuskin koskaan tosin pitäisi muistaa syödä oikein lisäksi mulla oli tarkoitus kontrollitähystyksen olla 7/2017 mutta varhaistettiin helmikuulle ummetuksen ja ulosteen verisyyden takia mutta kaikki oli kunnossa.Tottahan se on että tämän sairastaneena sitä on säikympi ja itse tulee seurattua ulosteen väriä ja paraslääke onkin keksiä mielekästä tekemistä niin ei ehdi pohtimaan samoja asioita mutta niin kuin sanotaan huominen on toivoa täynnä itse olen nykyisin jajatellut että jos uusiutuu niin katotaan sitten mitä tulee onhan tässä jo kerran käyty tämä karuselli läpi.

Hyvää uutta vuotta myös sinulle sekä kaikille muillekkin ja toivotaan että tuleva uusivuosi olisi onnen täytteinen ja parempi.