Keskustelut Forums Yleistä syövästä Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä" Vastaa viestiketjuun: Vapaata keskustelua eli "sitä sun tätä"

#61991
Myy79
Osallistuja

Pirkanmaalla oli kyllä ihan kunnolla lunta joulun aikoihin. Itse kävin sukulaisten luona pääkaupunkiseudulla jouluna ja siellä kyllä sateli räntää ja vettä. Tapanina kun tulin kotiin niin vastassa oli kauniit lumiset maisemat 🙂

Mua rentoutti jonkun verran se, että olen lukenut teidän kokemuksia tuosta väsymyksestä. Sitä on siis liikkeellä muillakin eikä vain minulla. Omien syöpäkasvaimieni aikana olin jotenkin eri tavalla väsynyt ja samanlaista väsymystä oli nyt kuluvalla viikolla. Heti nousi karmea ajatus mieleen, että mitäs jos se syöpä on alkanut itää uudelleen….HUH, mikä ajatus! No, jotenkin rauhoituin kun luin teidän viestejänne.

Muuten arki on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin, normiarkeen ja se tuntuu hyvältä. Oli hyvä aloittaa työt sairasloman jälkeen ja päästä aina vaan kauemmas tuosta sairastelujaksosta ja syövästä. Siitä saa olla kiitollinen, että on nyt ainakin toistaiseksi terve. Pikku hiljaa tuon tyräleikkauksenkin jälkeen pääsee taas käymään punttisalilla. Tänään on viimeinen pakkopäivä käyttää tyrävyötä. 3kk leikkauksen jälkeen on kulunut ja vyön voi siis jättää pois. Voi kuitenkin olla, etä pidän sitä vielä jonkin aikaa töissä. Leikkaus tuntuisi ainakin tehneen tehtävänsä ( onnistui) ja tyrä on pysynyt verkon alla 🙂 Hyvää ja parempaa alkavaa vuotta kaikille!